Кошик
140 відгуків
+380663087128
+380972801949
УкраїнаДніпропетровська областьДніпро
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
ТАНДЕМ-2000
Кошик
  • "Тандем-2000"
  • Статті
  • Пристрій, принцип роботи і ремонт коробки перемикання передач (КПП) МТЗ-80.

Пристрій, принцип роботи і ремонт коробки перемикання передач (КПП) МТЗ-80.

Пристрій, принцип роботи і ремонт коробки перемикання передач (КПП) МТЗ-80.

Однією з найважливіших частин трактора МТЗ-80/82 та інших агрегатів є коробка перемикання передач (КПП). Вона призначена для виконання пересування на різних швидкостях і різної тягової потужності.

Однією з найважливіших частин трактора МТЗ-80/82 та інших агрегатів є коробка перемикання передач (КПП). Вона призначена для виконання пересування на різних швидкостях і різної тягової потужності. Також КПП призначається для роботи заднього ходу і бічного валу відбору потужностей. В КПП МТЗ-80 є 9 ступенів приводу в передню і 2 ступені в задню сторону. Таким чином, КПП МТЗ 80 має можливість перемикати 18 швидкостей при напрямку руху вперед і 4 швидкості заднього ходу. У той же час існує можливість поставити ходоуменьшитель в КПП для досягнення меншої швидкості руху, ніж при стандартній КПП.

Пристрій коробки передач МТЗ 80 не зовсім можна назвати простим. В корпусі коробки на одній осі знаходяться первинний і вторинний вал. Паралельно первинному та вторинному валу разом з валом першої передачі і заднього ходу влаштований проміжний вал. Первинний вал кріпиться двома підшипниками, один з яких знаходиться в склянці корпусу КПП. Другим підшипником первинний вал кріпиться до вторинного через передню крайню частину останнього.

На шліци первинного валу приєднані провідні шестерні III, IV і V передачі. Також на шліци первинного валу прикріплений понижуючий редуктор через ведену шестерню.

Проміжна шестерня регулює зниження передачі. Дана запчастина зчіплюється з веденою шестірнею і з скользящей шестерней III передачі.

Проміжний вал КПП МТЗ 80

Проміжний вал КПП обертається на втулці і шарикопідшипниках. Втулка в свою чергу кріпиться до головної шестірні II ступеня редуктора (вона встановлена на двох роликових підшипниках). За шестірнею знаходяться кулачки для заднього синхронного валу відбору потужності. Над головною шестірнею знаходиться крильчатка. Її функція полягає в змазуванні шестірні головної передачі і диференціала КПП.

 

За допомогою шліців ведуча шестерня головної передачі і ведена шестерня другої ступіні редуктора плаття з допомогою гайки на вторинний вал коробки передач МТЗ 80.

Редуктор і коробка передач трактора МТЗ 80

При включенні будь-який щаблі редуктора задіяний блок шестерень. В залежності від того, яка ступінь редуктора включена, рух трактора здійснюється на певній швидкості. Перша ступінь КПП перемикає I, II, III, IV і V передачі і також регулює швидкість на задньому ходу. Друга щабель надає можливість здійснювати всі інші передачі.

Несправності і ремонт коробки передач МТЗ 80

   Состоянию КПП трактора МТЗ 80 стоит уделять должное внимание. Со временем даже самые надежные детали могут прийти в непригодность, и настанет час, когда их нужно будет заменить.

   Если вам слышен шум и стук при работе КПП, шестеренки сами по себе могут выключаться, либо же зубчатые муфты и шестерены выключаются довольно туго при переключении передачи, но вам стоит заняться ремонтом коробки передач. Чаще всего неисправность возникает из-за дефектов вилок  переключения, фиксаторов, подшипников, валов коробки. Есть доля вероятности, что причина в зацеплении шестерен.

Якщо вам чути скрегіт шестерень при перемиканні передачі, то у трактора зносилися диски апарату управління зчеплення. Також можливо неправильно відрегульоване зчеплення шестерень.

У той же час, якщо після такого огляду, регулювання, заміни деталей скрегіт не пройшов, можливо проблема з апаратом управління тормозками. Необхідно відрегулювати пружину механізму. Її довжина в стислому стані не повинна бути більше 32 мм.

Можуть виникати й інші несправності. Приміром, якщо помітний вільний хід перемикача ступенів понижуючого редуктора, то причина в зносі вилки.

Шум при роботі КПП МТЗ 80 також може спостерігатися через зламалися підшипників. Вони можуть заклініваться або бути взагалі зруйнованими.

Одним з варіантів стуку при перемиканні передач може бути те, що стерлися деякі зубці шестерене КПП МТЗ 80. Необхідно перевірити їх стан і замінити зіпсовані деталі.

Якісні запчастини на трактор МТЗ-80 ви завжди зможете знайти на нашому сайті, які відрізняються надійністю та вигідною ціною.

Інші статті